Re: Zoltrix FMVSP56E

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 23:10:18 MET DST

PawelG wrote:

> Hej - tyle czasu bawie sie ze sprzetem ale z tym modemem nie moge sobie
> poradzic .
> Problem jest taki PII 64Mb Win98 ( edycja pierwsza ) i w/w modem zewnetrzny
> ktory pracuje na comie przy predkosci 19,2Kb i za zadne skarby nie chce
> pracowac z predkoscia 115kb. Modem sprawny na moim PC jest ok , inny modem
> na tamtym pc tez ok , sterowniki oryginalne od Zoltrixa ( instalacja na
> standardowe Windowsa - ten sam efekt ) .
> Modem upgradowalem do nowszej wersji tez nie pomaga . Na kazdym pc wykrywany
> jest jako Zoltrix 33600 ale to akurat nie ma znaczenia .
> [...]
Kable modem-komp i komp-płyta masz napewno dobre?
Co znaczy "nie chce pracowac z predkoscia 115kb"???
Ustawiasz np. we właściwościach modemu (w Mój komputer) "maksymalna
szybkość" na 115kb i ci nie chodzi (np. Diagnostyka->Więcej informacji w
panelu sterowania)???
Może masz skopany init-string...

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|