Jak zmienic przypisane przez PnP przerwanie?

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 19:05:49 MET DST

Mialem kiedys sterownik udma (karta Promise Technology) na 5
przerwaniu i karte dzwiekowa na 10 (SB128). Smigalo jak trzeba.

Wymienilem karte dziwiekowa na SBLive i troszke sie skompliowalo.
Mianowicie SBLive tak pokochal sterownik udma, ze wybral sobie to samo
przerwanie 5 :-]

Wylaczylem nie uzywany com2 i po restarcie oba urzadzenia nie chcac
sie rozwiesc, razem przeszly sobie na przerwanie 3 :-0 !!!! a co
ciekawsze przerwanie 5 jest teraz wolne 8-0 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jak mozna zmienic to ustawienie? Jak chce cokolwiek zmienic w zasobach
dla tych dwoch urzadzen Win98 twierdzi, ze "Tych zasobow zmieniac nie
mozna"!! Oczywiscie dodam, ze zadnych konfliktow sprzetowych nie ma,
jest wszystko OK ale... denerwuje mnie to o tyle, ze jak kopuje 600MB
plik, minimalnie przycina mi dzwiek i obraz na TV (uzywam borgTV), no
i kopiuje sie nieco dluzej. Dawniej (przy sb128) tego przycinania nie
bylo. Dodam, ze stara/nowa karta dzwiekowa "wtyknieta" byla/jest w ten
sam slot na plycie a karty z udma nie wyjmowalem!
Mam asusa p3bf.

Niech zyje P&P!!!
Nie ma jak dawniej, ustawialo sie zworami i musialo grac.

Jak rozdzielic te dwie karty?