Re: Ktory skaner - Plustek czy Mustek ?

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 23:25:40 MET DST

| Ja ostatnio mialem ten sam problem.Skonczylo sie na tym ze wybralem Acera
| 640 U .Jestem z niego naprawde zadowolony. Kiedys byla sobie tez plytka
| Chipa (chyba 6/00) a na niej skany z kilkudziesieciu skanerow. I wlasnie to
| mnie przekonalo. Zastanawialem sie tez nad Plustekiem U12.
| Mial ostrzejsze zdjecia, jednak samo wykonanie skaner.... Strasznie
| badziewne. Szczegolnie ta klapa...

[...]

Nie widzialem skanow o ktorych piszesz. Czy w testach byly brane pod uwage
skanery HP? Jezeli tak, czy moglbys napisac cos o nich (moze rowniez Twoje
subiektywne odczucia, uwagi - jak wypadl w testach model HP 3300). Moze moglbys
podeslac mi na priva skany z testow skanerow.

3m sie
P.

 Odpowiadajac na te wiadomosc usun ANTYSPAM z mojego adresu.