Re: MP3 vs. WMA

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Thu 07 Sep 2000 - 14:23:03 MET DST

No cóż testowałem wiele różnych kompresorów Mp3 , WMA i VQF :)

Testowałem także format VQF i WMA i wszystkie były daleko za
AudioActivem jeżeli chodzi o czystoœć i dynamikę utworów...

Może i charakterystyka nie jest taka "idealna" jak w VQF lub WMA ale
jeœli chodzi o jakoœć dŸwięku to WMA i VQF się chowa :)

Nie podałes na jakim sprzęcie słuchasz MP3 . Jezeli na głosniczkach
komputerowych lub na kiepskiej karcie dŸwiękowej to myœlę że nie ma
sensu porównywać różnic dŸwięku pomiędzy WMA a Mp3 :)

No cóz jakoœc dŸwięku WMA w porównianiu z tš oferowana przez
AudioActive jest poprostu beznadziejna ...

Proponuje sobie samemu nagrać jakiœ dynamiczny utworek (Rock lub
techno) i samemu porównać . RóŸnica będzie kolosalna.

A jeżeli nie słyszysz różnicy to ... :)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///

Sent via Deja.com http://www.deja.com/