Re: DVD

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 12:05:38 MET DST

> Procesor: Pentium III 500 MHz
> RAM: 64 MB 100MHz
> VGA: Creative 3D Blaster Riva TNT2 M64 32MB RAM
> DVD NEC 12x (CD 40x)
> Dźwięk: SoundBlaster PCI 128
> HDD: 15 GB Seagate UDMA/33
> Używam Power DVD 2.50
> Windows Millenium Edition
>
> Ja mam PIII 450 ale podkrecam przy ogladaniu do 490 mHz i obraz jest
prawie idelanie plynny zdarzaj sie bardzo zadko ze co rwie restza mojej
konfiguracji taka jak twoja tyle Win98SE i Dvd x8.
Po pierwsze radze wgrac PoverDvd 2.55 byla duza roznica w szybkosci niz 2.50
to po pierwsze jesli nie to sprobuje jescze WinDvd 2000, Na koncu pozostje
jescze Cinamaster ale ten ma najplyniejszy obraz ale odbywa ise to kosztem
dziweku.
Jesli dalej ci skacze to wywal WinME i sporbuj na Win98 tam juz musi
chodzic.
Dla wszystkich u mnie na Via 133 chodzily filmy tak samo plynnie jak na Bx
wiec nie wiem o co wszytstkim chodzi z ta Via