DVD

Autor: Konrad Glanert (konradgl_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 23:38:36 MET DST

Niedawno kupiłem nowy zestaw komputerowy z DVD. Jednak muszę powiedzieć, że
się troszkę rozczarwoałem/ Wyadej mi się, że konfiguracja mojego kompuetra
jest dobra i nie powiniem mieć żadnych problemów z odtawrzaniem filmów DVD.
Niestety... Daje się zauważyć, że ruch bohaterów nie jest dość płynny. To
może brzmieć dziwnie, ale wyadaje mi się, że reszta planu jest OK. Tylko gdy
jakiś duży obiekt się porusza (np. osoba, samochód itp.) to jest to
troszeczkę niepłynne. W mojej wypożyczalni DVD (Beverly Hills Video)
dowiedziałem się, że może to być przyczyna karty graficznej, bo "nie
obsługuje sprzętowego wspomagania dekodowania DVD". Może ktoś mółby mi coś
poradzić, co powinienem zrobić, abym mógł w końcu docenić w 100% zalety DVD.
Oto konfiguracja mojego komputera:
Procesor: Pentium III 500 MHz
RAM: 64 MB 100MHz
VGA: Creative 3D Blaster Riva TNT2 M64 32MB RAM
DVD NEC 12x (CD 40x)
Dźwięk: SoundBlaster PCI 128
HDD: 15 GB Seagate UDMA/33
Używam Power DVD 2.50