Re: Problem z Promise w Microstar BX?

Autor: Biedrzyk (biedrzyk_at_home.com)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 00:12:06 MET DST

jestem bliski zaopatrzenia sie w tego BX Mastera i interesuja mnie opinie na
jej temat zwyklych uzytkownikow. Takze jakbys wyklepal wiecej swoich
spostrzezen bylbym dzwieczny. Chodzi mi glownie o szybkosc bootowania sie i
w ogole wszelkie mozliwe ALE. Zastanawiam sie jeszcze na Asusem CUBX, ale
kontroler udma66 na niej jest jakos malo znany, bo nie moge znalezc zadnych
opinii na jego temat. A Promise raczej jest Ok. Podobno lepszy od High
Pointa. Overclocking prockow srednio mnie pociaga, cena nie ma az takiego
znaczenia, ale potrzebuje tych 8 kanalow IDE. A co bedzie, jesli do kompa z
UDMA66 on board doloze drugi, do slotu PCI?

Biedrzyk