Re: Celek 566 - pytanie ?

Autor: michal_at_gemmar.com.pl
Data: Wed 06 Sep 2000 - 21:37:39 MET DST

Dnia Wed, 6 Sep 2000 20:18:43 +0200, "Pawel Tomaszewski"
<niemam_at_niemam.com> napisal:

>Stalem sie szczesliwym posiadaczem w.w procesora. I mam pytanie: od =
strony
>do ktorej przyklada sie wentylator na srodku jest kawalek takiej =
blyszczacej
>nalepki a pod nia jakies gowno ( klej czy cos ) i jak probuje to zdrapac=
>cos nie zchodzi tylko ten klej troche odchodzi po bokach. I teraz nie =
wiem
>czy to tak ma byc czy mozna to odkleic ? To gowno sie lepi i mnie =
denerwuje.

>Pozdr.

czy aby na pewno nie probujesz zdrapac z plytki samego mozgu
procesora?
w celeronach dwa ta blyszczaca jak to nazywasz nalepka o wymiarach
mniej wiecej 1cmx1cm to, ze tak powiem, glowna czesc!

swoja droga: czy po Twoich operacjach to jeszcze dziala?