Celek 566 - pytanie ?

Autor: Pawel Tomaszewski (niemam_at_niemam.com)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 20:18:43 MET DST

Stalem sie szczesliwym posiadaczem w.w procesora. I mam pytanie: od strony
do ktorej przyklada sie wentylator na srodku jest kawalek takiej blyszczacej
nalepki a pod nia jakies gowno ( klej czy cos ) i jak probuje to zdrapac to
cos nie zchodzi tylko ten klej troche odchodzi po bokach. I teraz nie wiem
czy to tak ma byc czy mozna to odkleic ? To gowno sie lepi i mnie denerwuje.

Pozdr.