Re: Jezeli chcesz sterować swoim PC urzadzeniami domowymi 220V to kliknij tutaj...

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 17:10:47 MET DST

Uzytkownik "Marek Nazarko" <mnazarko_at_nospam.bigfoot.com> napisal w
wiadomosci news:39b6477a.3990858_at_news.tpi.pl...

> no tak, przydalyby sie stery pod Linuxa... :)

To samo im proponowalem, mnie by i DOS wystarczyl. Sam mam w robocie
porzadnie napisane programy pod DOS-a, które monitoruja jednoczesnie
komunikacje po obu RS-ach, wydruki po LPT, maja wbudowany jezyk
makropolecen - a do ich uruchamiania analizuja to co przychodzi do kompa /
opuszcza klawiature :-)... przychodzace dane sa rozdzielane do swoich
zbiorów z jednoczesna analiza i sortowaniem... wszystko jak sie patrzy
zabezpieczone haselkiem i kontrola antywirusowa CRC, nawet jest chwilowe
wyjscie do DOS z pozostawieniem w tle dzialajacych procesów, i to wszystko
(z uwzgl. buforowania) w czasie rzeczywistym na x386.
Gdyby mój programista robil taki program do HomeCenter - kto wie... moze bym
sie skusil?

--
Pozdrawiam
Michal Kawecki