Re: Problem z dekodowaniem Canal + !!!

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 17:15:35 MET DST

Uzytkownik Beerman said:

> [...]

Co to za dekoder, ile to kosztuje, czy ma wbudowany modul dostepu i czy to
jest dekoder FTA (Free to Air), czy jakis do platformy ? Bo qpowanie C+ nie
wchodzi w gre (umowa na 2 lata :(( ), a na dodatek wprowadzili weksel w
wysokosci 990zl za dekoder, jesli rozwiazesz umowe :(((. Ta promocja za 99
zl to jest pic na wode :((.

Uzytkownik Marek Nazarko said:

> co to jest karta SECA, mozna gdzies poczytac o tym rozwiazaniu?

Karta Seca to po prostu piracka karta do tunerow Cyfra+ (i wszelkich innych
tunerow cyfrowych z modulem Seca)- zwykla plytka drukowana z 2 scalakami.
Rozkodowuje pakiety cyfrowe - wloski ABsat, Canal+. Jej popularnosc jest
coraz wieksza, bo zmiana kodow nie jest tak czesta, ale IMHO dlugo to nie
potrwa. W koncu C(k)analia+ sie wqrzy i bedzie zmieniac kody co kilka dni,
co znacznie utrudni zycie piratom :(.

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl