Re[2]: buczenie karty dzwiekowej

Autor: Michał Drozd [tope (toper_at_irc.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 14:10:09 MET DST

On Tuesday, September 05, 2000, 6:42:16 PM, Wojt_at_s <wdyszyns_at_go2.pl> wrote:

> tego

> a masz podlaczone do tej karty urzadzenia zewn. : mic, wieza, etc. ?

To nie wina sieci elektrycznej. To wina CDka - wlacz MUTE (albo scisz
na MAXA) CD w ustawieniach Mixer'a i nie bedzie szumów. Mam to samo.
Sadze to to wina CDromu - chlam i tyle. (mam abita be6-II v1.0)
Wczesniej mialem CD asusa 36x - bez problemow.
Btw jak ustawic, zeby CD byl ustawiony na MUTE przy starcie systemu..?
    toper

--
Pozdrowienia,
 Michał Drozd [toper]                   mailto:toper_at_irc.pl