Re: Problem z ABIT SE6 ?!?!?!

Autor: Robert (waszczuk_at_matrix.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 14:37:33 MET DST

Ciekaw jestem czy pracujesz na zintegrowanej karcie graf. czy masz
zewnetrzna. Mam ABita SL6 (prawie to samo) i wszystko chodzilo dopoki
pracowalem na zintegrowanej grafice. Gdy wlozylem grafike AGP(ATI 2000)
Win98 zaczal sie zachowywac mniej wiecej tak jak u Ciebie.
Dla ulatwienia dodam ze Win2000 chodzi stabilnie. Do tej pory wina
obarczalem karte grafiki, ale moze to jest wina plyty?

Robert