Re: Problem z tp.news.pl

Autor: Luke (luke_at_2com.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 13:55:53 MET DST

"Andrzej P. Wozniak" napisał(a):

> Użytkownik "Luke" <luke_at_2com.pl> napisał w wiadomości
> komunikat

> Chyba jesteś chory na oczy, inaczej byś dawno zauważył, że od 1 sierpnia
> zamiast news.tpnet.pl wchodzi news.tpi.pl, a od 1 września news.tpnet.pl
> został całkiem zamknięty.

> Dziwne:

> Widzisz tu gdzieś news.tpnet.pl ???
> Sądząc z kolejności, to wysłałeś przez news.ahoj.pl.

Rzeczywiście odkąd wróciłem do kraju po dłużm pobycie z dala od globalnej wiski zauważyłem pewne symptomy pomroczności jasnej i nie zauważyłem żadny dywersyjnych działań TPNET których wynikiem było odcięcie mnie od źródła swiatła i wiedzy jąką jest cała społeczność usnet'u. :) )

Wszystko działa
Objawy odstawienia ustępują :-)
THX

Luke