Asus V3800M & Flatron 795FTPlus

Autor: Halley (komp_at_modex.com.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 13:03:59 MET DST

Witam,
Kupiłem niedawno kartę Asus'a V3800Magic (TNT M64) i włożyłem ją do
komputera. Ku mojemu zdziwieniu obraz na okranie monitora (LG Flatron
795FT Plus), po wystartowaniu komputera, zaczął znikać co chwilę podczas
inicjalizacji BIOSu. Kiedy zaczął się uruchamiać OS obraz zgasł na dobre
ale monitor nie wyłączył się (tak jakby dostawał czarny obraz z karty
graficznej).
Wymieniłem monitor na inny (Dell 1025) i obraz wrócił znowu.
Wygląda na to, że to monitor nie działa tak jak powinien, czy ktoś z was
może, na podstawie tego opowiadania, potwierdzić moją diagnozę ?

Pozdrawiam,
K.R.H.