Re: Co by tu kupic - nagrywarka

Autor: Marcyn (marcyn_at_kopnet.gliwice.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 12:54:56 MET DST

"gregg" <gregg_at_promail.pl> wrote in message news:39b60277_at_news.vogel.pl...
> Uszanowanie!
ta uszanowac, uszanowac ;)

> Od jakiegos czasu prowadze boje sam z soba i glowie sie i miele info o
> nagrywarkach az leb peka. Z kilkunastu modeli na rynku (chce kupic cos do
> uzytku domowego i w miare taniego) wyselekcjonawalem trzy modele:
> LG 8080b, TEAC W-54E, Creative 8/4/32 bo to podobno OEM Plextora i jest
> calkiem niezly jednak po poprzednim modelu nagrywarki tej firmy chyba nie
ma
> sie co po niej spodziewac :(

a teraz to co wazne:

bierz Creative 8432 - absolutnie sie z Toba zgadzam, ze poprzednie Creativy
byly BEZNADZIEJNE ! ale to juz cos innego (poniewaz tamte to byly AFAIR
Philipsy - a 8432 to w 99% przypadkow Plextor) - no ja np mam Plextora (tzn
Creativa ;) ) - i baaaaardzo sobie chwale.

swego czasu mialem podobny problem do Twojego - z tym, ze zastanawialem sie
jedynie nad TEAC W54E oraz tym Creativem - i wybralem to drugie z uwagi na
fakt, iz to Plextor oraz 2x wieksza predkosc nagrywania CD-R.

reasumujac - TEAC W54E jest swietna nagrywarka - ale jednak lepszym wyborem
jest omawiany Creative (zaznaczam, ze kazdy inny model tej firmy to bubel)

---
pozdrawiam
mailto:Marcyn_at_post.com
www.marcyn.prv.pl