Re: buczenie karty dzwiekowej

Autor: Peter & STO SLONI (sto_sloni_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 19:59:08 MET DST

Użytkownik "Wojt_at_s" <wdyszyns_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> a masz podlaczone do tej karty urzadzenia zewn. : mic, wieza,
etc. ?

Mam podobny problem. Za wyjatkiem sluchawek mam gole gniazda - i
tak bzyka.
Wiesz cos na ten temat? Czym to jest spowodowane?
Probujac znalezc przyczyne 'wysprzatalem' sobie w kompie,
oczyscilem wtyki i gniazda i ni chu chu... - dalej bzyka.
Zmienilem gniazdo wyjsciowe na sluchawki/glosniki - dalej bzyka.
Co to jest???

--
zdrowie!
             Peter & STO SLONI