Re: Duron vc Celeron FCPGA

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 17:16:01 MET DST

Dentarg wrote:

> Bo duron jest cienki w SETI ... p3 bije go na glowe ... moze nie
> chodzi o sam procek, ale o chipset i cale otoczenie procesora ...

> BO w SETI liczy sie predkosc dostepu do ramu, a co za tym idzie
> najwazniejsza jest predkosc FSB, szybkosc podsystemu pamieci (chipset
> itp) oraz jakosc ramu - CAS2 ...
> Po za tym wazna jest wersja klienta ... 2.4 txt jest najszybsza ...
> wersja systemu operacyjnego, ilosc ram itp ... to nie GammaFlux ze
> liczy sie tylko szybkosc procesora ...
>
> Duron 600 wypadal gorzej w SETI niz cel366_at_550 ... i 2 razy gorzej niz
> [...]
No to powoli wiem: Zaden duron, zaden Baleron - TYLKO P3!!!
Ale co do klienta, to używam 2.04-Win, bo łatwiej widać zaawansowanie...
a liczy ździebko wolniej, pod warunkiem, że liczy zminimalizowany do Tray'a
oraz nie włącza się wygaszacza - wtedy liczy 2 razy wolniej (bo połowę czasu
traci na wyświetlanie)

P.S.Sorry za odbieganie od tematu...

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|