Re: i815e czy BX ?

Autor: Jardecky (jardecky_at_astercity.net)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 17:09:15 MET DST

czy

Z tego co mnie pamiec nie myli plyty na 815e - solano2 sa tylko pod fcpga,
celka 300a robiono tylko na slot 1

najlepiej wziac Asusa P3B

osobiscie mialem asusa p2b i celka 300a chodzilo bardzo ladnie
celka zepchnalem za 150 pln jakis miesiac temu. Procek mial jedna wade
niedawal sie krecic.

w tej chwili mam asusa cusl2 i p3 667 stary modem isowy zamienilem na pci i
wszystko bardzo ladnie pracuje

Pozdrawiam
Jardecky