Re: Kabel do drukarki ?

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 01:46:05 MET DST

Garland Greene wrote:

> witam
>
> mam drukarkę HP 670C i pojawił się problem podczas
> drukowania dwustronnego, mianowicie kiedy w
> ustawieniach drukarki wybieram druk dwustronny -
> "książka", to Word po wydrukowaniu stron
> nieparzystych powinien wyświetlić okno ze
> wskazówką, aby przełożyć kartki i drukować strony
> parzyste, ale nic takiego się nie dzieje.
>
> Wyświetla się zamiast tego komunikat: Wystąpił
> błąd podczas zapisywania pliku do portu LPT1.
> Wygląda jakby się coś zwaliło z dwustronną
> komunikacją drukarki.
> LPT jest ustawione w biosie na EPP/ECP, ale może
> [...]
Zaraz zaraz, bo nie rozumiem...
"Ksiązka" ustawiasz w Word, czy w driverach?
Podejrzewam, że w DRV bo w Word97 nie znalazłem takiej opcji...
U mnie pomaga:
a) zmiana w ustawieniach drukarki (ale mam 690) "Ustawienia bufora" jako EMF
ale "Zacznij po umieszczeniu w buforze OSTATNIEJ strony"
b) zaraz po zaczęciu drukowania przywołanie na pierwszy plan Panelu drukarki
- to w nim pojawia sie komunikat "przełóż kartki" - jak miałem panel POD
wordem (na drugim planie) to zawsze mi zrywał dwukierunkową komunikację ;-(

A co do kabli - kiedyś sprawdzałem: kabel bi różnił się od kabla bez tym, że
bi miał jeden przewód więcej (ten nie bi miał masę + ekran, więc udało mi
sie go przerobić na bi ;-)

P.S. Po jakimś czasie doszedłem do tego, ze dla HPeka 690 nie WOLNO zmieniać
nazwy drukarki - MUSI być taka jaką wpisał instalator:
HP DeskJet 690C Series v11.0 (inaczej opcje książka, druk w odwrotnej
kolejności nie działają ;-(((

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|