Re: Juz byla ale......Temperatura procka

Autor: Sebastian Z (bastian_z_at_go2.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 22:05:17 MET DST

Witam
stary coz ci powiem mam podobne problemy tez na Abitcie tylko procek 600
cholerne alarmy wlaczaly sie ni w piec ni w dziewiec. krzyczy ze temp 75CpU
a radiator cieplawy ale nie gorocy do tego stopnia.
 i juz mam tego dosc bo to nie jedyny problem z plytka
czasami wykrywa dyski podpiete pod hpt366 czasami nie ;-)
nie moge partcjonowac dyskow jak mam cos podpiete pod w/w
........ zmieniam plytke oby na lepsza ;-))

    pozdrawiam
                     Bastian

Użytkownik Azyja <azyja_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39b3ee56_at_news.vogel.pl...