Juz byla ale......Temperatura procka

Autor: Azyja (azyja_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 20:54:14 MET DST

Witam,
Wiem, ze to juz bylo walkowane na grupie, ale mnie szlag trafia,
gdy widze jak moj procesor osiaga temperature +/- 70 st. C
(a radiator dotykam reka i jest zimny). Czy jest jakis sposob na
poprawienie blednego podawania temperatury. Tylko nie piszcie,
zebym wylaczyl czujnik, albo zainstalowal dodatkowy na
procesorze bo nie lubie polowicznych rozwiazan.Moja plya to
Abit BE6II 1.1, proc P III 500 Mhz. Radiator dobrze przylega do
procesora, cooler ma ok.6000 obr/min. Cos jeszcze?
Za wszelkie sugestie dzieki.

Z pozdrowieniami
Azyja azyja_at_poczta.onet.pl