Re: Plyta pod Durona - dylemat

Autor: Arek Skwarek (arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 13:00:34 MET DST

andy napisał(a):

> Jakie plyty rekomedujecie?
> Slyszalem o dobrych plytkach i bardzo "przybajerzonych": ASUS A7V oraz ABIT
> KT7 i KT7 RAID - w sumie jest to chyba najlepszy z mozliwych wyborow.

Asus - troche przydrogi, lepiej Abit bez RAID (bo i po co, a taniej)

> Z drugiej strony pomyslalem, ze chyba nie ma sensu inwestowac tyle pieniedzy
> w taka plyte i lepiej kupic cos tanszego, np. Microstara czy Gigabyte'a.

Zaleta tych dwoch plyt to mozliwosc latwego krecenia proca bowiem
wystarczy tylko obdlokowac procek przez zwarcie mostkow L1 (o ile
posiada sie Asusa z DIPami do zmiany napiecia i mnoznika - w Abicie
zmian mnoznika, napiecia i czestotliwosci dokonuje sie z BIOSu). W
przypadku pozostałych płyt trzeba ingerowac w pozostałe mostki.

> A jaka waszym zdaniem jest najlepsza plytka pod Durona? - tylko zeby mozna
> bylo na niej krecic :)

Moim zdaniem Abit

> Czy np. plyty Microstara nadaja sie do tego? I czy wspomniany ABIT KT7
> pracuje bezproblemowo z Duronem?

Wiesz co, zapytaj o to na grupie amd3dnow na serwerze news.cavern.pl.
Tam beda wiedzieli wiecej, ja tylko teoretycznie na razie. :)

Arkady