Plyta pod Durona - dylemat

Autor: andy (andy4ever_at_go2.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 00:33:18 MET DST

Witam wszystkich grrupowiczow!
Byc moze powielam juz serie pytan na ten temat - ale mam taki problem: nie
moge zdecydowac sie na plyte pod Durona.
Jakie plyty rekomedujecie?
Slyszalem o dobrych plytkach i bardzo "przybajerzonych": ASUS A7V oraz ABIT
KT7 i KT7 RAID - w sumie jest to chyba najlepszy z mozliwych wyborow.
Bylem na stronie AMD poswieconej rekomendowanym plytom pod ten procesor -
oni rowniez polecaja ASUS, jednak nic nie wspominaja o ABICIE. Jak myslicie,
dlaczego? Czy po prostu nie zdazyli go jeszcze przetestowac, czy
stwierdzili, ze z jakis powodow sie nie nadaje (ale z jakich)??
Z drugiej strony pomyslalem, ze chyba nie ma sensu inwestowac tyle pieniedzy
w taka plyte i lepiej kupic cos tanszego, np. Microstara czy Gigabyte'a. W
koncu i tak niedlugo pojawia sie procesory 64bitowe i wszystko podazy w tym
kierunku (wiec plyta na ktora wydalismy tyle pieniedzy bedzie zaliczana do
"nizszych stanow srednich"). Natomiast kupujac wczesniej wpomnianego
Microstara, Gigabyte'a czy czegos z tej polki - nie bedziemy za bardzo
zalowac tylu wydanych pieniedzy.
Jakie jest wasze zdanie na ten temat?? Czy podzielacie moja opinie?

A jaka waszym zdaniem jest najlepsza plytka pod Durona? - tylko zeby mozna
bylo na niej krecic :)
Czy np. plyty Microstara nadaja sie do tego? I czy wspomniany ABIT KT7
pracuje bezproblemowo z Duronem?

Pozdrawiam,
andy