Belinea 103020 ?????

Autor: Jedrek (jedrekw_at_interia.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 12:31:08 MET DST

czesc,

kupilem sobie ostatnio 17" Belinea 103020(fakt ze najtansza, ale myslalem ,
ze bedzie i tak lepsza od mojej 15") a tu sie okazuje, ze monitor (chyab to
jest niestety taka jego uroda) strzela ekranem gdy np zwijam do paska
okno -przypuscmy bialego koloru, a pod spodem jest cos co ma ciemne tlo)
wtedy moj monitor trzesie obrazem - nie jest to moze tak super widoczne ale
jednak- czy spotkaliscie sie z czyms takim, bo 17-stka kumpla ma obraz
stabilny

a i jeszcze jedno bo wlaczeniu nowego monitora i po rozpoznaniu go przez moj
komputer, nie mam w ustawieniach ekranu 24bit glebi kolorow, jest tylko 16
mil i 32, a zapewniam, ze odlaczylem tylko moh stary monitor 15" i wtedy
moglem to wybrac a teraz nie i juz tego nie rozumiem

powiedzcie cos na ten temat, o co to chodzi?

dzieki
Andrzej