Re: Kolory na taśmie ATA66

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 12:39:55 MET DST

"Wesoły CHris" wrote:

> W jaki sposób połczyć HDD i CD-Rom'a taśmą do ATA66 ???
> Co oznaczają kolory poszczególnych wtyczek na tej taśmie ???
>
> CHris

HDD normalnie, CD nie podlaczaj albo nie bedzie dzialal w ogole albo
zablokuje tryb ATA66 dyskowi, jak podlaczylem do niego DVD to niby
dzialalo ale nie mozna bylo wlaczyc mu DMA pod winda, kontroler jest
raczej tylko do dyskow

co od kolorkow to niebieski do plyty, czarny to master a szary slave,
generalnie (przynajmniej u mnie) kontroler olewa ustawienia master/slave
zworkami ale pewnie to zalezy od konkretnych modeli dyskow
poz.