Re: Ostrzezenie przed firmą Trio Computers z Warszawy - dlugie

Autor: Jacek (J.Loszewski_at_poczta-polska.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 09:35:54 MET DST

Widzisz zle mnie zrozumiales. Wystepowanie czegokilwiek nie uwlacza
miejscowosci. Ale mowienie o miejscowosci jak np. o smietnisku gdy go tam
nie ma to juz uwlacznie jej i jej mieszkancom. A smieci nie wrzucam pod
lozko (hmm.. nie wiem skad ci to przyszlo do glowy, moze sam tak robisz
:)) )
Pozdro
Jacek