Re: Ostrzezenie przed firmą Trio Computers z

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 17:20:31 MET DST

Jacek wrote:

> Hej gosciu jak wyzywasz sie na firmie (badz co badz kiepskiej) to wyzywaj
> sie na firmie. Nie wiem gdzie ty mieszkasz ale Ozarow Maz. wcale nie jest
> zlomowiskiem. Qurcze
> A i ten sklep Trio (prawie ?)zawsze jest zamkniety, a jak juz otworza to i
> tak tam nic nie ma :))
> Pozdro
Coś taki wrażliwy. Ja mieszkam przystanek od tej filii na Roentgena a
więc przy (na?) wysypisku śmieci :-) i jakoś piany nie toczę z ust. I
popukaj się mocno w głowę i pomyśl czy fakt występowania w jakiejś
miejscowości śmietnika/wysypiska śmieci/złomowiska może jej w
czymkolwiek uwłaczać? IMHO nie. No chyba, że śmieci pod łóżko wrzucasz
bo do śmietnika to ujma :-)

Z pozdrowieniami

Karol