problem z DMA dyskow

Autor: Michał Matuszczyk (mikemat_at_polbox.com)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 19:09:29 MET DST

czesc!!!

mam 2 dyski ATA/66, pierwszy podzielony jest na 2 partycje, a drugi ma
jedna,
problem w tym, ze jak dam mu wykrywanie dyskow w biosie, to wrzuca mi ten z
jedna partycja miedzy 1 i 2 dysku glownego (normalne),
jak wylacze wykrywanie to fajnie mam dysk glowny C i D, a ten drugi E, daje
dysk z jedna partycja za ten z dwoma, ale pojawia sie problem, jak wlacze w
windzie DMA dla dysku, ktorego nie wykrywa (ten ktory ma 1 partycje), to
fajnie sie resetuje i dalej nie ma wlaczonego DMA, czy mozna to obejsc

sprzet:

- dysk ATA66 WD 20GB
- dysk ATA66 Seageta 20GB
- plyta INTEL AT440lx