Abit BE6-II (100) i wstrzymanie systemu.

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 18:48:20 MET DST

Instalowałem znajomej Wina 98PL SE na Abicie BE6-II ze sterami HPT370.
Po wszystkim winda nie ma opcji zamknij>przełącz w stan oczekiwania. Także
przycisk wstrzymania z klawiaturki też nie działa. Windows informuje że
jakiś sterownik jest nie zainstalowany (nie podaje jaki) i funkcja ta nie
jest dostępna.

Nie wiem co trzeba doinstalować, żeby system ładnie się "usypiał". Z innymi
płytami nie miałem takiego problemu (A-Trendy).
Może ktoś z posiadaczy takiej płytki wie co i jak zrobić. Proszę o wszelkie
sugestie.

Tomek (Floyds) Grabowski
floyds_at_klienci.pkobp.pl
floyds_at_polbox.com