Re: Skaner do 500zl i kilka pytan

Autor: Paweł Stysz (stysz_at_mail.open.net.pl)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 12:28:25 MET DST

Użytkownik "Paweł Stysz" <stysz_at_mail.open.net.pl> napisał w wiadomości
> Zdecydowalem sie na Plusteka OpticPro PT12. Co myslicie? Jeszcze moge
> zmienic zdanie.
Cholera nie moge go nigdzie dostac. Facet w sklepie zachwalal ACERA
ScanPrisa 640P, ale niema sie co dziwic, bo tylko tego mial w ofercie. W
tescie z PC Worlda jest w ogolnej klasyfiakcji wyzej, ale ma gorsza jakosc
skanow. Dla mnie predkosc skanu niema znaczenia, najwazniejsza jest jakosc,
wiec bylbym bardziej za tym Plustekiem. Pozostaje jeszcze Wasza opinia. I co
z tymi chipsetami? W koncu chodzi czy nie?
Wolalbym odpowiedz na priv zeby nie zasmiecac grupy, ale grupe tez czytam
wiec niema to dla mnie wiekszego znaczenia. Pozdrowienia i
dzieki

--
Paweł Stysz
stysz_at_dino.open.net.pl