Re: DYSK

Autor: Long (andrzejw_at_magic.ic.com.pl)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 10:33:03 MET DST

On Thu, 31 Aug 2000 18:50:25 +0200, "ELFiatko" <piotr_at_intertele.pl>
wrote:

>Czyli wymienia sie w calosci uszkodzony dysk na nowy nie przedluzajac
>gwarancji. Jest to chyba najlepsze faktycznie rozwiazanie, ale jak ja mam to
>wymoc w moim przypadku ???
>Czy kazdy z dystrybutorow dyskow ma indywidualna polityke reklamacyjna,
>kiedy dysk kwalifikuje sie do wymiany a kiedy do "naprawy" ?
>Piotr
Hm...nie widzialem jeszcze zeby ktos naprawial dysk z bad sectorami
czy jakos inaczej uszkodzony. Reklamowalem kilka dyskow w zyciu
i nigdy nie naprawiali tylko zawsze wymieniali na nowy.

Long andrzejw_at_magic.ic.com.pl
"Prowizorka jest najtrwalsza"