Re: DYSK

Autor: Lomax (zymronspam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 21:30:06 MET DST


"ELFiatko" <piotr_at_intertele.pl> wrote in message
news:8ol23k$1jo$1_at_info.nask.pl...
> Jak jest z dyskami ktore ulegly uszkodzeniu ?
> Czy podlegaja wymianie czy tez naprawie w okresie gwarancji. Przyznam sie
ze
> nie wyobrazam sobie uzytkowania raz naprawianego dysku w dodatku z
gwarancja
> ktora nie zostaje przedluzona, a z takim przypadkiem mam wlasnie do
> czynienia. Mialem gwarancje na 3 lata, dysk wysypal sie po 2, wrocil z
> naprawy i okazalo sie ze pozostalo mi tylko kilka miesiecy tej gwarancji.
> Czy moze mi ktos powiedziec czy jest to normalne ?

Wg. http://www.federacja-konsumentow.org.pl/ jezeli produkt jest wymieniany
na nowy, gwarancja powinna startowac od poczatku.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:34:46 MET DST