Re: modem na plycie

Autor: jj (jareck_at_dragontiger.com)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 00:17:41 MET DST

Użytkownik .kurt <kurdt_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8orqrm$n$1_at_news.tpi.pl...

> Ja mam taka, troche szerzej o tej plytce powiedz,
> bo tak bez szczegolow, to ciezko cos powiedziec...
> ...ale jesli masz plytke ECS P6BAT-A+ to modemik
> powinien byc podlaczony na wejsciu J1 - takie
> male gniazdo nad isa przed pci po tylnej stronie plyty,
> tj. od strony tylnej kompa... ...a modem to taka chudy,
> 3,5cm karta... ...niby maly, ale sprawny!
> .kurt

Pytalem w imieniu kumpla (jest bez modemu jak na razie ;-( )
Niestety nie ma go juz u mnie w domu.
Jesli ta informacja wystarczy to on sam Ci podziekuje, za pomoca swego
nowego, wspanialego modemu.
Jesli nie- ja bede pytal dalej.
Tak, czy inaczej wielkie dzieki.
Jarek