Re: modem na plycie

Autor: .kurt (kurdt_at_poland.com)
Data: Sat 02 Sep 2000 - 22:49:17 MET DST

> Kupilem niedawno plyte glowna (ponoc?) z modemem.
> Jak to podlacza sie do linii telefonicznej? Trzeba dokupic jakiegos
> dodatkowego sledzia ?
> Z gory dzieki za pomoc.

Ja mam taka, troche szerzej o tej plytce powiedz,
bo tak bez szczegolow, to ciezko cos powiedziec...
...ale jesli masz plytke ECS P6BAT-A+ to modemik
powinien byc podlaczony na wejsciu J1 - takie
male gniazdo nad isa przed pci po tylnej stronie plyty,
tj. od strony tylnej kompa... ...a modem to taka chudy,
3,5cm karta... ...niby maly, ale sprawny!
.kurt