Re: Teac CD-532E a ekstrakcja Audio

Autor: Wojt_at_s
Data: Sat 02 Sep 2000 - 01:50:19 MET DST

> WinDAC 1.3x -- jak czytnik byl nowy, to uzyskiwal do x23-25, teraz ma 3
> lata i ma spory przebieg, wiec osiaga jakies gora x15.

sam kupilem uzywany taki model i jesli chodzi o plytki "Data" to wydaje mi
sie ze swietnie,
rozne kolorowe , porysowane, sprawdza sie to co pisza o Teacach, szczegolnie
te 32-ojki
sa cd-romami ktore najlepiej radza sobie z porysowanymi a nawet
zabezpieczonymi.

Ale za audio nie jest juz tak swietnie (chociaz na stronach www z testami
zachwalano go
za bardzo szybkie zrzucanie audio), sęk w tym ze nie wspominano o bezblednym
zrzucaniu plytek audio .
Byl dokladny test modelu CD-532EA i nie wiem jak to odniesc do CD-532E .
Autor sprawdzal Teac'a roznymi programami : WinDAC 1.49, AudioGrabber 1.50,
ExactAudioCopy 0.81b i CDFS driverem.
Przy zrzucaniu WinDACem i Audiograbberem wystepowaly przeskoki i "zagubione"
sekundy.
Nie bylo tego przy ExactAudioCopy i CDFS driver.
Autor stwierdzil ze WinDAc i Agrabber nie potrafia zwolnic predkosci tego
cd-romu i wystpuja te przeskoki; najlepiej uzywac EAC'a i jesli konieczne
cdfs'a ktory nie ma swojeje korekcji bledow i przy porysowanych cd-audio
moga byc problemy.

Sam robilem takie testy i wychodzi to samo: wiekszosc popularnych ripperow
zrzuca tracki do wavow szybko , ale wszystkie sa z przeskokami w obrebie
sasiednich
sciezek na plytce Audio.
Z EAC'em nie bylo problemow (ten program naprawde sobie cenie juz od dawna
a Teaca potrafi naprawde niezle "przychamowac"), CDFS drivera nie
probowalem.
Martwi mnie ze programy do przegrywania plytek (DiscJuggler, CDRWin, Feurio)
tez zrzucaja szybko i z bledami .

Sprawdzilem starsza wersje windaca 1.33 - to samo

Nie wiem jakim sposobem zrzucasz tym programem tracki audio z taka
predkoscia
(no chyba ze z bledami).

Oczywiscie bios cdromu uaktualnilem do 3.0A