Re: problem ze ściąganiem programów

Autor: Tupteq (tupteq_at_viper.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 21:07:54 MET DST

katoda_at_poczta.onet.pl (Roman Sąsiada) napisal(a) w wiadomosci
<39AFEF71.73381DD6_at_poczta.onet.pl>:

>O,to cos nowego... mozesz to szerzej opisac? tzn. czy na kazdym serwerze
>obslugujacym resume, czy tylko na niektorych etc etc ?

Teoretycznie powinien robić to na każdym serwerze z resume. Osobiście mało
mnie interesuje resume w IE, ale specjalnie dla Ciebie sprawdziłem na
trzech serwerach i na dwóch działało :)
BTW: resume jest już od dawna w IE, to nie jest żadna nowość.

--
Pozdro... Tupteq