Powazny problem - komputer sie wiesza ...

Autor: Tomasz Jędralski (Tomasz_Jedralski_at_poczta.fm)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 20:55:17 MET DST

Cześć . Mój problem jest następujący : komputer dosyć często zawiesza się -
wówczas pozostaje mi jedynie restartowanie maszyny i naprawianie różnych
błędów , które nie wiadomo skąd się biorą . Skanowałem na wszystkie możliwe
sposoby NAV-em z najnowszymi bazami danych i NIC . Zaobserwowałem jedynie ,
że często dzieje się to przy uruchomionym OE5 .

Za wszystkie sugestie z góry dziękuję .

Pomocnym zapewne będzie fakt , iż używam bardzo wiekowego sprzętu .

--
Pozdrawiam ! Tomasz ' Tommy ' Jędralski - http://republika.pl/lennono
' God is a concept by which we measure our pain ' - John Lennon '70