Odp: Intel 815 i SB Live

Autor: Grzegorz Cwikla (grzech_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 16:01:19 MET DST

> a) czy zmieniales takze procesor? zainstaluj upgrade sterownikow z
> listopada lub maja

Zmienialem na celerona fcpga 566,
upgrade sterownikow do czego ?? - blastera czy czegos innego

> b) zmieniaj sloty PCI az trafisz na taki, gdzie Live nie bedzie dzielil
> przerwania z innymi urzadzeniami.

mial wlasne przerwanie, choc to pewien problem - mam tez tuner TV, riave
m64, scsi, mysz A4 (zjadajaca ptrzerwanie) i troche mi tych przerwan
brakuje - musialem sie niezle naprzekladac zeby wszystko na starej plycie
bylo na osobnych przerwaniach

> Pozdro

Dzieki
Grzesiek