Cel II + Asus P2B bez obslugi Cel II

Autor: Wojt_at_s
Data: Thu 31 Aug 2000 - 22:46:14 MET DST

znowu o tym ale ciagle mam watpliwosci czy zestawienie jak w temacie ma
napewno nie dzialac

 a przejsciowki ze stabilizatorem napiecia ?
Chyba jedynym problemem dzialania koperow jest ich niskie VCore.
Problem rozpoznania kopera przez bios chyba nie gra roli bo bios
jest jeden i ten sam dla roznych "REV" jednej plyty glownej.

Nie rozumiem w takim razie takiego zachowania: wkladam Cel II do plyty nie
oobslugujacej go i .. komp odpala sie jak by go nie bylo (czyli sie nie
odpala)

Sam moge miec ten problem a to sa moje domniemania i wnioski na podstawie
opisow na tej grupie.

Po uaktualnieniu biosu plyta glowna nie obslugujaca CelII (lub P III CuMine)
powinna
odpalic, z tym ze prockowi trzeba zapewnic jakies (najlepiej te
najmniejsze ) VCore
Zawyczaj , jak mi sie wydaje dla plyt bez obslugi Cumine jest to 1.8V.

Te napiecie mozna by ustawic zworkami na przejsciowce FC-PGA -> Slot1
lub, jak kto ma w biosie, jakims softmenu.

O przejsciowce PPGA -> Slot1 nie wspominam bo wsadzenie do niej procka fcpga
skonczy se tym samym co bez procka ( pozamieniane niektore koncowki i brak
sygnalu reset dla procka).

Chyba najciezej by mieli Ci co chcieli by wsadzic PIII CuMine w wersji Slot1
oczywiscie do plyty ze Slot1

A moze sie myle ?
Czekam na odpowiedzi

Reasumujac:
Czy zadziala wsadzenie Celerona II w przejsciowce FC-PGA -> Slot1 do
plyty z "rev" oficjalnie go nie obslugujacej ale z zaktualizowanym biosem
(tym samym
co plyta z "rev" obslugujacym CelII) - z wymuszonym napieciem VCore np 1.8V
??
a takie napiecie "sprzyja" przetaktowaniu procesora na magistrale 100MHz
(glownie chodzi mi o serie P2B Asusa)

Czy ktos praktycznie wyprobowal przejsciowki ze stabilizatorami (jest cos
takiego? ) ?
 i czy dziala.