Re: Polska klaw w WinME

Autor: T-Son (thanhson_at_polbox.com)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 20:15:36 MET DST

"Michał Kozusznik" <mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl> wrote in message
> Cze.
> Po zainstalowaniu bylo wszystko OK. Ale musialem zmienic na chwile
> defaultowa klaw. na EN zeby Quarka odpalic. Powrotna zmiana daje
komunikat:

> "Windows could not change the default language because it does not match
the
> character set (code page) that your computer is curently using. Choose
> another language."
>
> Dla ulatwienia: nie da sie wybrac zadnego innego jezyka tylko ten EN.
> Wszystkie ustawienia regionalne mam na polskie.
> [...]

Hi!
U mnie tez! Probowalem w System Configuration Utility>International wpisac
Code Page582, Country Code 048... W Regional Settings ustawic na Polish
(Language), Poland (Country/Region) i ... nic!
 Problem zniknal dopiero po przeinstalowaniu ME. Podczas instalowania ME
pyta o Region i Language (pierwszym razem nie bylo tej opcji :-0). Czy ktos
moze wyjasnic dlaczego?

--
          T-Son
thanhson_at_polbox.com