Re: FD copy - Czym to zrobic?

Autor: MARKS (mark1_at_polbox.com)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 20:05:52 MET DST

Użytkownik Dawid Jantarski <jantarski_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:lrpr5.1649$lY4.28818_at_news.tpnet.pl...
> Witam,
> Kolega ma jeszcze stary dosowy program. Proba skopiowania dyskietki
> instalacyjnej konczy sie niepowodzeniem - pojawia sie stale blad odczytu,
> jednak podczas instalacji problem ten nie wystepuje. Zalezy nam na
> skopiowaniu tej dyskietki. Czy znacie moze jakis program, ktory pozwolilby
> na wykonanie tego dla dyskietki zawierajacej bledy. Wiem, ze istnieja
> programy nagrywajace CD-ROM, ktore radza sobie z tym problemem, a co z
> dyskietkami 1.44?

Prawdopodobnie chodzi o dyskietke instalacyjna (dystrybucyjna)
zabezpieczona przed kopiowaniem przez dystrybutora (autora ).
Wiem, ze sa programy do kopiowania takich dyskietek, ale ich
nie znam (kiedys mialem taki program, ale dzialal tylko na bardzo
wolnych komputerach).
Pomijam w tej chwili sprawy etyki (to jest piractwo).

pozdrawiam

Marek