Odp: DYSK

Autor: ELFiatko (piotr_at_intertele.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 18:50:25 MET DST

Czyli wymienia sie w calosci uszkodzony dysk na nowy nie przedluzajac
gwarancji. Jest to chyba najlepsze faktycznie rozwiazanie, ale jak ja mam to
wymoc w moim przypadku ???
Czy kazdy z dystrybutorow dyskow ma indywidualna polityke reklamacyjna,
kiedy dysk kwalifikuje sie do wymiany a kiedy do "naprawy" ?
Piotr

 Z wymiana nie ma