Re: DYSK

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 14:22:33 MET DST


"ELFiatko" <piotr_at_intertele.pl> napisal:

>Jak jest z dyskami ktore ulegly uszkodzeniu ?
>Czy podlegaja wymianie czy tez naprawie w okresie gwarancji. Przyznam sie ze
>nie wyobrazam sobie uzytkowania raz naprawianego dysku w dodatku z gwarancja
>ktora nie zostaje przedluzona, a z takim przypadkiem mam wlasnie do
>czynienia. Mialem gwarancje na 3 lata, dysk wysypal sie po 2, wrocil z
>naprawy i okazalo sie ze pozostalo mi tylko kilka miesiecy tej gwarancji.
>Czy moze mi ktos powiedziec czy jest to normalne ?

Czy normalne nie wiem, ale na pewno powszechnie
praktykowane. Producent w ten sposob zabezpiecza sie
przed ciaglymi wymiananmi dyskow na nowe. Z wymiana nie ma
problemow, np. California bardzo ladnie zalatwia cala sprawe, ale
gwarancja jesli juz zostanie wydluzona to jedynie o czas naprawy.

Andy



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:33:28 MET DST