Re: DYSK

Autor: Tomasz Dabrowski (tdabrow_at_bya1.pl.lucent.com)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 10:01:19 MET DST

ELFiatko wrote:
> Jak jest z dyskami ktore ulegly uszkodzeniu ?
> Czy podlegaja wymianie czy tez naprawie w okresie gwarancji. Przyznam sie ze
> nie wyobrazam sobie uzytkowania raz naprawianego dysku w dodatku z gwarancja
> ktora nie zostaje przedluzona, a z takim przypadkiem mam wlasnie do
> czynienia. Mialem gwarancje na 3 lata, dysk wysypal sie po 2, wrocil z
> naprawy i okazalo sie ze pozostalo mi tylko kilka miesiecy tej gwarancji.
> Czy moze mi ktos powiedziec czy jest to normalne ?
Kiedys, za starych czasow kupilem sobie 386 w InfoCompie - (na licencji Optimusa
czy jakos tak). Po jakims czasie padl mi twardziel (80MB). Byl jeszcze na
gwarancji. Dali mi nowy, ale jak zapytalem o gwarancje, to powiedzieli, ze nie
przedluza i mam sie cieszyc, ze dostalem nowy, bo mogli mi naprawic i oddac ten
stary. Teoretycznie, sluszne ale gwarancja powinna byc zwiazana z jakoscia
sprzetu. Fira gwarantuje, ze dysk nie padnie przez tyle a tyle czasu (bo jest
taki dobry). Wiec jezeli nie chce zagwarantowac, znaczy ze dysk jest do ...
niczego (albo po prostu wcale nie jest nowy). Inna sprawa ze dysk mi pochodzil
jeszcze pare latek (dwa lata temu jeszcze go uzywalem :))

Pozdrawiam
P.S. Nie wiem czy odpowiedzialem chodz troche na twoje pytanie.

--
Tomasz Dabrowski
tdabrowski_at_lucent.com