Re: Konroler UDMA100 na PCI? (średnio długie)

Autor: Dariusz Jaworowski (darekjaw_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 08:23:59 MET DST

Użytkownik Radoslaw Popławski <radekp_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:mcdqqsklggqe2ftdmlmvlvph03eli3lq2u_at_4ax.com...
> Dnia Tue, 29 Aug 2000 21:37:06 +0200, w artykule
> <39AC10E2.999F1F04_at_poczta.onet.pl>, Dariusz Jaworowski
> <darekjaw_at_poczta.onet.pl> napisał(a):
>

> Kontroler HPT370 nie jest udanym kontrolerem (chipsety Promise sa lepsze),
> ale, jak wnioskuje, problem wystepuje na Asusie/Promise, gdy do kontrolera
> podlaczasz _tylko_ jeden dysk, a abitowy kontroler jest wylaczony?

Nie ma znaczenia ile dysków podłączam do każdego z kontrolerów i czy jeden z
nich jest wyłączony, sytuacja jest zawsze taka sama.

> Hmm, smiem twierdzic, ze w takim przypadku nie kontroler jest winny a
> gierki. Czy w innych aplikacjach masz ten sam problem?

Pod Win nie ma żadnych problemów, a innych gierek nie testowałem, bo ich po
prostu nie mam.

> PS. Gra "staje", to znaczy na chwile sie zatrzymuje, czy calkowicie zwisa?

Zatrzymuje się na czas odczytu.

Pozdrawiam

Darek J.