Re: Zaschniety tusz

Autor: gruesome (gruesome_at_go2.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 21:49:25 MET DST

Dnia Mon, 28 Aug 2000 14:42:16 +0200, <heby_at_poczta.onet.pl> stworzył:
PS. "Skonczyl" mi sie kolorowy (zolty konkretnie) i myslalem, ze bedzie
>nowy potrzebny, ale opisana powyzej technika przywrocilem go do zycia i
>drukuje juz od 3 miesiecy jak nowy ! Ciekawe ilu osobom tak sie
>"skonczyl" i wydali 150zl...

Rzeczywiscie to dziala! Ja tez myslalem ze w mojej HP610C skonczyl sie
kolorowy (i to wszystkie) juz dwa miesiace temu ale opisana metoda pomogla w
100%, drukuje jak z nowego pojemnika.