Re: Zaschniety tusz

Autor: Sebastian Biały (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 14:42:16 MET DST

vernon napisał(a):
> Jak przywrocic do stanu uzywalnosci zaschniety pojemnik z tuszem do HP
> DJ600. Czy jest to mozliwe?

 Do DJ600 to nie wiem, ale do 690 (czarny, moze podobny pojemnik)
wsadzilem do szklanki z woda na pare godzin - pomoglo, wiekszosc dysz
chodzi bez klopotow (ale nie wszystkie :(. Uwazaj tylko ! Po wyjeciu
bardzo cieknie ! Nie zalej drukarki.

 ludzie mowia, ze pomaga tez denaturat, ale tego jeszcze nie probowalem.

PS. "Skonczyl" mi sie kolorowy (zolty konkretnie) i myslalem, ze bedzie
nowy potrzebny, ale opisana powyzej technika przywrocilem go do zycia i
drukuje juz od 3 miesiecy jak nowy ! Ciekawe ilu osobom tak sie
"skonczyl" i wydali 150zl...

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl