Re: ICQ 2000

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 19:31:09 MET DST

"Piotr Gałuszkiewicz" wrote:

> Hej
>
> Czy moze mi ktos wytlumaczyc czemu te CHOLERNE icq 2000a nie che sie
> polaczyc, skoro icq 99 (poprzednia wersja)
> dziala ?!?!?!?!?
> Oczywiscie te same parametry w obu - bez zadnych proxy czy firewali, port
> 4000, adres login.icq.com albo icq.mirabilis.com - zaden nie chce. Zeby bylo
> smieszniej to tydzien temu zadzialalo mi raz czy dwa zaraz po zainstalowaniu
> potem, upierdliwie odmawia polaczenia i to nie tylko mnie i nie tylko na
> moim komputerze.
> [...]

O ile doczytałem na stronie mirabilis ICQ2000 wymaga innych serwerów, jak
ICQ9x - jest ich mniej, czyli są bardziej obciążone ;-(
(jesteś pewny, że ma być port 4000???)
icq.mirabilis.com to server 9x, więc ustawienie jako adresu powinno nie
działać, ale nie wiem, bo mam 99b, a ten łączy sie zawsze (chyba, że padło
akutar łącze se światem ;-(

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|