ICQ 2000

Autor: Piotr Gałuszkiewicz (pkg_at_poczta.fm)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 08:44:24 MET DST

Hej

Czy moze mi ktos wytlumaczyc czemu te CHOLERNE icq 2000a nie che sie
polaczyc, skoro icq 99 (poprzednia wersja)
dziala ?!?!?!?!?
Oczywiscie te same parametry w obu - bez zadnych proxy czy firewali, port
4000, adres login.icq.com albo icq.mirabilis.com - zaden nie chce. Zeby bylo
smieszniej to tydzien temu zadzialalo mi raz czy dwa zaraz po zainstalowaniu
potem, upierdliwie odmawia polaczenia i to nie tylko mnie i nie tylko na
moim komputerze.
Zawsze mi sie wydawalo ze nowsze wersje programow powinny dzialac lepiej
!!!!

Czy ktos tego uzywa ? Moze ktos zna rozwiazanie ? Moze to jakis "knif"
trzeba zrobic ?

Pzdr, Piotrek